![]() Temati: 54 Ziņojumi: 74 ![]() Temati: 304 Ziņojumi: 595 |
![]() |
25-05-2015 15:38 <<
| ||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
(Latvijas poļu jaunatnes savienība)
| Temats: Klientu kontaktu centra speciālists/-e Tu meklē savu pirmo darba vietu? Tu vēlies uzzināt un iemācīties kaut ko jaunu? Tev nav vai ir neliela pieredze pārdoanā? Tev nav zināanas par finanu tirgiem, bet ir interese un vēlme par tiem uzzināt? Mēs, uzņēmums Utrader, klientiem nodroinām servisu priek bināro opciju platformas. Trīs gadu laikā mūsu kolektīvs ir izaudzis līdz 40 darbiniekiem un mēs turpinām attīstīties. Līdz ar darba apjoma pieaugumu, meklējam sev jaunus kolēģus. Klientu kontaktu centra speciālists/-e Mēs Tev varam piedāvāt iespēju: - piedzīvot gandarījumu un prieku par paveikto un atzinību par sasniegto - saņemt sapratni un iedroinājumu savās profesionālajās neveiksmēs - pilnveidot savas zināanas, prasmes un iemaņas komunikācijā ar daādiem cilvēkiem - iegūt jaunus draugus un paziņas - iepazīt jaunu finanu pasauli internetā, kā cilvēki vairo savu peļņu (binārie darījumi) - strādāt darbadienās no 9:00 18:00 Mēs vēlamies Tevī saskatīt: - patiku atrasties cilvēku sabiedrībā un brīvi ar viņiem kontaktēties - vēlmi un spēju iejusties otra cilvēka ādā - patiku un vēlmi dzīvē panākt labus un vēl labākus rezultātus - spēju atķirt būtisko no nebūtiskā lielā informācijas apjomā - atvērtību un gatavību iegūt jaunas zināanas, prasmes un iemaņas Ļoti būtiskas ir krievu valodas zināanas, kas ir dzimtās valodas līmenī. Mēs nodroinām visas sociālās garantijas, veselības apdroināanu un nepiecieamo tehnisko aprīkojumu darbam. Ja Tevi ir ieinteresējis mūsu piedāvājums, tad droi sūti mums savu CV. Vari arī rakstīt vai zvanīt, ja radās vēlme kaut ko noskaidrot vai uzzināt vairāk, hr@utrader.com vai tel. 270 18 001 Sazināsimies ar tiem kandidātiem, kuri tiks izvirzīti uz otro atlases kārtu. Regards, Snezana Caregradska, HR manager at Binarium |