Dzisiaj imieniny obchodzą w Polsce: Ambrożego Gawała ; na Łotwie: Daiga Dinija
16 października 2019. roku, środa na Łotwie: ,  w Polsce :
Wejście
Reklama
Galeria zdjęć
Nasze forum
Temat:
spływ gaują
Post:
Witam wszystkich kajakarzy nie tylko. Poszukuję towarzyszy na spływ Gaują
Dodany przez:
Samotny krzyżowiec, 14-02-2019, 03:07
Nasze forum

Tematy: 53
Posty: 73

Tematy: 300
Posty: 589
Dodać temat Dodać temat   Powrót do tematów Powrót do tematów   Dodać post Dodać post

 iwona.r
20-05-2008 21:03 << 

 (Związek Młodych Polaków na Łotwie)
Z nami 20-05-2008
E-mail: SEND EMAIL
Skąd: Ryga
Posty: 2
Temat:
Nowa osoba
Witam i pozdrawiam wszystkich Polakow na Lotwie. Mieszkam tutaj od 3 miesiecy i musze powiedziec ze Ryga naprawde piekna , ale ja niestety wsrod lotyszy czuje sie jeszcze samotnie . czy organizujecie czasem jakies spotkania Polakow? Fajnie byloby moc wypic z kims kawe i porozmawiac po polsku . pozdrawiam Iwona


Iwona


 Anna
27-06-2008 09:40 << 

 (Związek Młodych Polaków na Łotwie)
Z nami 27-06-2008
E-mail: SEND EMAIL
Skąd:
Posty: 6
Temat:
Nowa osoba
Witam! Mlodziez systematycznie organizuje spotkania, tylko narazie latem wszystcy sa na letnim odpoczynku. jak bedzie jakies spotkanie, to skontaktujemy sie, tylko prosilabym o kontakt.Anna



 Ania
01-07-2008 07:12 << 

 (Związek Polaków na Łotwie)
Z nami 06-06-2008
E-mail: SEND EMAIL
Skąd: Riga
Posty: 6
Temat:
Nowa osoba
czesc,
dla nowych osob, ktore moze jeszcze nie wiedza:
w kazdy pierwszy czwartek miesiaca w ramach klubu polskiego jest wyswietlany polski film w kinie Riga (na Elizabetes),
w najblizszy czwartek - 03 lipca - mozna bedzie zobaczyc "Statyste" M. Kwiecinskiego.. (wiecej : http://www.kino.riga.lv/lv/filmas/filma?id=38)

Mozna byloby wyskoczyc na kawe/herbate/piwo po seansie.. Ktos sie zglasza ???

pozdrowienia



 Krystyna Morżewska
01-07-2008 17:39 << 

 (Związek Młodych Polaków na Łotwie)

Z nami 13-10-2007
E-mail: SEND EMAIL
WWW:
Skąd: Dyneburg-Ryga
Posty: 9
Temat:
Nowa osoba
Witam. Postaram się zdążyć na film, ale nie wiem jeszcze dokładnie... W każdym razie jestem do dyspozycji i chętnie pomogę rodakom znaleźć się w Rydze. krzysia@inbox.lv


Krzysia


 iwona.r
01-07-2008 20:05 << 

 (Związek Młodych Polaków na Łotwie)
Z nami 20-05-2008
E-mail: SEND EMAIL
Skąd: Ryga
Posty: 2
Temat:
Nowa osoba
Krystyna Morżewska pisał:
Witam. Postaram się zdążyć na film, ale nie wiem jeszcze dokładnie... W każdym razie jestem do dyspozycji i chętnie pomogę rodakom znaleźć się w Rydze. krzysia@inbox.lv


Ja bede na pewno . Pozdrawiam i do zobaczenia


Iwona


 Ania
23-07-2008 15:00 << 

 (Związek Polaków na Łotwie)
Z nami 17-07-2008
E-mail: SEND EMAIL
Skąd: Suwałki
Posty: 5
Temat:
Nowa osoba
iwona.r pisał:
Witam i pozdrawiam wszystkich Polakow na Lotwie. Mieszkam tutaj od 3 miesiecy i musze powiedziec ze Ryga naprawde piekna , ale ja niestety wsrod lotyszy czuje sie jeszcze samotnie . czy organizujecie czasem jakies spotkania Polakow? Fajnie byloby moc wypic z kims kawe i porozmawiac po polsku . pozdrawiam Iwona




 Ania
23-07-2008 15:02 << 

 (Związek Polaków na Łotwie)
Z nami 17-07-2008
E-mail: SEND EMAIL
Skąd: Suwałki
Posty: 5
Temat:
Nowa osoba
cześć Iwonko!!
niedługo wychodzę za mąż do Rygi, ale trochę się obawiam samotności i czy wogóle znaję tak jaką-kolwiek pracę:9 powiedz czy ty gdzieś pracujesz i jak sobie radzisz w obcym kraju???
znam języki polski, rosyjski i litewski ale z łotewskim nigdy nie miałam doczynienia.
proszę o odpowiedź .
mam nadzieję że jak będę mieszkal w Rydze to obowiązkowo spotkamy się na kawie, bo też będę potrzebowała kogoś bliskiegi i swojego!!1
pozdrawiam serdecznia Ania, mój e-mail anulkad@vp.pl



Dodać temat Dodać temat   Powrót do tematów Powrót do tematów   Dodać post Dodać post
Przydatne strony internetowy o Łotwie i Rydze:
Ceny na Łotwie, noclegi na Łotwie, przewodniki na Łotwie i inna informacja o Łotwie na stronie internetowej www.lotwa.lv
Informacja o stolice Łotwy - Rydze (historia, hotele, galeria zdjęć, turystyka), na stronie internetowej www.orydze.info